Vyhledávání

REFERENCE 1

10.3.2013

Dobrý den paní Brhelová,

loni jsme zvolili dovolenou v Itálii. Oblast Bibione, villaggio Girasoli. Toto místo jsme navštívili poprvé a byli jsme velmi spokojeni.

V apartmánu jsme jenom postrádali varnou konvici a mikrovlnnou troubu, ty bohužel nebyly součástí vybavení.

Cena za ubytování pro nás byla přijatelná.

Výběr dovolené probíhal prostřednictvím CA TORA Tour, s.r.o. - klientské centrum Břeclav, konkrétně s paní Martinou Brhelovou.

Vzhledem k tomu, že jsem byli velmi spokojeni s profesionálním přístupem paní Martiny Brhelové i letos jsme využili služeb v této cestovní kanceláři.

Souhlasím se zveřejněním.

S pozdravem a přáním hezkého dne

Ludmila Sasínová

REFERENCE 2

11.3.2013

S paní Martinou Brhelovou jsme maximálně spokojeni.Je příjemná,milá a velmi ochotná.Poradí a nabídne jak by to mohlo být lepší a vše zařídí.

Poslední  dovolenou jsme měli ve Španělsku,hotel Portomagno.I když byl hotel v rekonstrukci nemělo to žádný vliv na rekreaci.Ubytování velmi dobré,čistota vzorná.Prostředí v městečku moc hezké,moře čisté.Večerní život byl mimo hotel,takže byl velký klid.Mínusem jsou průvodkyně z Firo tour.Neochota a neznalost prostředí.Z autobusu nás vypustili a starejte se.Já toho mám ještě moc.Kladem byli průvodci za Slovenské ck,kteří poradili a starali se o nás vzorně na výlete do Alhambry i na Gibraltar.

Hezký den přejí Malinkovičovi.

REFERENCE 3

12.3.2013

Dobrý den, chtěla bych Vám poděkovat za ochotu a vstřícnost při mé objednávce zájezdu do Holandska. S Vaší prací a ochotou jsem byla spokojená. Jednání a vyřízení proběhlo naprosto v pořádku a ráda se na Vás opět obrátím až budu chtít vycestovat. S přáním hezkého dne, Pospíchalová Marta. Váš Spokojený zákazník.

REFERENCE 4

Dobrý den,
sděluji, že vyřízení mého zájezdu s prodejcem (pí. Martina Ziková) proběhlo v pořádku, jednání bylo příjemné a dle mých představ. S celkovým servisem velká spokojenost.
               Stanislav Valeš

REFERENCE 5

Při vyřizování objednávky dovolené v Černé Hoře  nám paní Ziková  ochotně podala všechny informace- byli jsme velmi spokojeni

a těšíme se na další spolupráci.

S pozdravem Zdeněk Petr

REFERENCE 6

Chtěla bych vyjádřit maximální spokojenost se službami TORA tour s.r.o. Velice ochotná a vstřícná paní Ziková která nám již druhý rok sjednává naši dovolenou. Vždy dostáváme skvělé nabídky a pokyny k našemu zájezdu.

Blanka Makuchová

REFERENCE 7

Dobrý den, paní Ziková,

tímto bych chtěla vyjádřit spokojenost s Vaším přístupem při hledání letní dovolené pro naši rodinu. Nabídky jste zpracovala komplexně a ochotně jste mi poskytla další doplňující informace, které jsem ještě potřebovala. Vše proběhlo rychle a kvalitně.

Radoslava Hrabalová

REFERENCE 8

Léta jezdíme 2-3x do roka s Vaší cestovkou na dovolené a vždy využíváme služeb sl.Martiny Zikové, protože jsme maximálně spokojeny s milým přístupem a její ochotou k řešení našich požadavků. Bylo by dobře, kdyby se člověk všude setkával s takovým přístupem a ochotou ke starším lidem, jaký má sl.Martina - je to SUPER ženská na svém místě. Děkujeme. Marie Supíková

REFERENCE 9

Dobrý den,

s vaší cestovní kanceláří a konkrétně s p.Brhelovou Martinou jsme moc spokojeni.

Navštívili jsme několikrát Turecko,kde se nám  líbí a kam se rádi vracíme.

Co se týče 3 hotelu  Aroma,kde jsme už dvakrát pobývali ,služby  jsou na velmi dobré úrovni,je zde čisto,pěkné pokoje s výhledem na moře, a jídla dostatek.Vyhovuje nám zde klidná rodinná atmosféra,hotel je menší,hned u moře.

Chmelková S.

REFERENCE 10

Dobrý den pani Ziková. S pani Zikovou se známe víc jak 10 let a vždy jsme byli s její prací nad míru spokojeni.Dáváme jí za její práci 1* a zasloužila by si zvýšení platu. Těšíme se na další spolupráci s vaším kolektivem. Jan Škrabala Alena Michálková

REFERENCE 11

Dobrý den paní Brhelová,

reaguji na Váš dotaz, týkající se naší dovolené v září 2012 na Malorce. Bydleli jsme v hotelu Palma Mazas v části Arenal. Odpovídám za celou rodinu, odpovídám v několika bodech:

1. S Vaší kanceláří včetně Vaší osoby (ochota, příjemné vystupování, vstřícný přístup)  i s delegátem na Malorce jsme byl spokojení.

2. Rovněž jsme byli spokojeni s ubytováním a stravou - úroveň  byla přiměřená ceně.

3. Vydali jsme se na tuto destinaci době, kdy na celém ostrově byli návštěvníci z ČR jen z vaší cestovních kanceláře. Proto se nepodařilo naplnit kapacitu fakultativních výletů, které se z toho důvodu   neuskutečnily, přestože se delegát snažil zajistit náhradní dopravu mikrobusem (odradila nás vysoká cena). Toto nás velmi mrzelo, ale naštěstí jsme si pomohli zapůjčením auta z půjčovny.

4. Problém nastal, když jsme absolvovali jediný fakultativní výlet do delfinária. Tento výlet byl zakoupen přes našeho delegáta. Průvodkyně v autobuse nás sice upozorňovala, že odjezd autobusu je po ukončení vystoupení v 16.00 hod., ale protože se vystoupení (ne naší vinou) protáhlo o cca 5 –10 minut, dorazili jsme na dohodnuté místo odjezdu s uvedeným zpožděním.  Autobus již zde nebyl a my jsme se museli složitě a draze dopravovat k hotelu. Všimli jsme si, že někteří od nás ze zájezdu tak v době vrcholícího vystoupení delfínů utíkali z hlediště na autobus. Nám to připadá poněkud divné, protože náš autobus nebyl součástí  linkové dopravy (byl to speciální výletní autobus pro návštěvníky delfinária). Nedokážu si představit, že by organizovaný autobusový zájezd na kulturní akci nebo na nějaké sportovní utkání u nás měl tak přesně stanovenou hodinu odjezdu a sportovním fanouškům či kulturním příznivcům tak unikla pointa divadelní hry nebo výsledek zápasu.

S pozdravem Petra Dubská

REFERENCE 12

S cestovní kanceláří Tora tour mám ty nejlepší zkušenosti.Jezdím s nimi každoročně do Chorvatska-letos jedu již po páté.Nejvíce jsem byla spokojena v Rabacu v hotelu Girandela.
Ck Tora tour v Břeclavi mohu jen doporučit,její pracovnice jsou velmi příjemné a ochotné,zejména paní Martina Brhelová.
                                                                                                Hana Švrčková

REFERENCE 13

Na Vaší pobočce cest. kanceláře jsem se setkal od paní Zikové s profesionálním přístupem. snažila se v maximální míře vyhovět požadavků. Nebylo to poprvé, již několikrát jsme využili služeb Vaší CK. Vždy sme byli s přístupem spokojeni. Díky.

REFERENCE 14

Již dlouhá leta patřím k stálým klientům slečny Zikové její přístup ke mně jako zákazníkovy mi vyhovuje. Je velmi vstřícná a snaží se podat všechny dostupné informace o zájezdu. Informace, které neví se snaží obratem zjistit. Vřele všem doporučuji její služby.

Emil Jurkovič

REFERENCE 15

Služby CA TORA Tour, s.r.o. využíváme několik let. Protože jsme se vstřícným přístupem pracovnic ke klientům CA velmi spokojeni, doporučili jsme její služby členům naší rodiny i přátelům a těšíme se na další spolupráci.

Mgr. Alena Rebendová

REFERENCE 16

Zdravím Vás paní Brhelová.

Děkujeme za příjemnou dovolenou, kterou jste nám v létě 2012 zprostředkovala v italském letovisku Eraclea Mare, apartmány Rialto.  Apartmán typu trilo, byl pro naši rodinu (5 členů) dostatečně prostorný a vybavený velmi dobře pro hladký průběh dovolené.  Byly jsme spokojeni.  Uvedené letovisko je klidného typu, vzdálenost k moři krátká a celou dobu se k moři jde přes borovicový háj  - tzn. není problém s pálícím sluncem.  Velmi příjemné místo pro klidnou dovolenou, dostatečný prostor pro naše 3 děti (4,4 a 6 let).  Děkujeme za bezkonfliktní zprostředkování a vstřícnost při hledání ideálního místa rekreace pro rodinu s dětmi.  S pozdravem Zámorský.

Tímto uděluji souhlas ke zveřejnění. LZ

Pěkný den přeje :
Lubomir Zamorsky

REFERENCE 17

Dobrý den,

jednání s paní Brhelovou bylo z její strany velmi profesionální-pomohla s výběrem nejen zájezdu, ale doporučila i cestovní kanceláře, které se poznávacími zájezdy do Francie zabývají. Při jakékoli návštěvě je velmi vstřícná.
Jinak zájezd do Paříže jsem absolvovala s cestovní kanceláří ABC tours-byl to velmi úžasný a užitečný zájezd. Služby cestovní kanceláře i samotná průvodkyně byly taktéž na velmi vysoké profesionální úrovni.
Ubytování v F1 odpovídalo, tak jak jsou nabízeny v katalozích.

Sylva Vlašicová

REFERENCE 18

Dobrý den,
v minulém měsíci jsem si u vaší cestovní agentury obědnal letní dovolenou v Bulharsku. Obsluhovala mne velmi milá, vstřícná a obětavá paní Martina Zíková. Působí tak pozitivním dojmem, že jsem byl nebývale spokojen. I přes moje nestandartní požadavky její ochota nijak neochabovala.

Děkuji Vám

Rudolf Slovenský

REFERENCE 19

Reference na p. Martinu Zikovou:
Na doporučení od známých jsme loni kontaktovali paní Zikovou a požádali ji o pomoc s výběrem dovolené, je nás totiž větší skupina, a  tak není lehké zájezd objednat on-line nebo z papírového katalogu. Byli jsme velice spokojeni. Stačilo napsat počet osob, požadované parametry dovolené a finanční limit, a paní Ziková nám velice rychle připravila pestrou nabídku odpovídající našim požadavkům, ze které jsme si snadno vybrali. Podobně i příprava smlouvy a zaslání pokynů a voucherů proběhlo velmi profesionálně a bez jakýchkoli zádrhelů. A asi nejdůležitější je, že i vlastní dovolená potom proběhla zcela bez problémů, přesně dle smlouvy, a opravdu jsme si ji užili.

Po této zkušenosti jsme neváhali paní Zikovou kontaktovat znovu i v letošním roce, a opět s úspěchem. Takže se těšíme do Itálie a nepochybuji o tom, že příští rok o nás paní Ziková uslyší zas :-). Jménem naší cestovatelské skupiny paní Zikovou vřele doporučuji.
Romana Rožková

REFERENCE 20
Dobrý den,zasílám hodnocení:ubytování v hotel Dunas Suites a Villas Resort 4hvězdy se nám líbilokrásné prostředí v celém areálu,úklid prvidelný výměna ručníků i povlečení,měli jsme polopenzi,bohatá snídaně,vyběr co naco měl kdo chutˇ(pečiva několik druhů,vajíčka,párečky,buchty atd.večeře opět výběr několik druhů masa,ryby,ale i zelenina,saláty,potom zmrzlinka,dezerty, zákusky,kávička,pivíčko, vínečko rozhodně žádná dieta.K moři jezdí z darma hotelový autobus tam i zpátky,pláž krásná čistá.A delegáti?no pořád je co zlepšovat.

Jan

REFERENCE 21
Dobrý den,vážená paní Ziková,jsem velice spokojena se službami vaší firmy.I když jsem se zprvu trochu bála,objednávat dovolenou prostřednictvím internetu,musím konstatovat,že vše probíhá dobře a jsme naprosto spokojeni.Tímto Vám moc děkujeme a přejeme spoustu dalších spokojených zákazníků.

REFERNCE 22

Dobrý den Vážená paní Ziková,

chtěla bych Vám moc poděkovat za příjemný průběh výběru naší nastávající dovolené.Měla jsem neustále jiné plány,měnila jsem termíny,destinace a ve finále i počet osob:-)Uvědomuji si,že jste s námi měla spoustu práce.Jak s pomocí výběru destinace a nabídkou dle mých představ tak následnou rychlou kalkulací.A proto si vážím Vaší obětavosti a trpělivosti.Vždy mě  u vás vítal přátelský úsměv,za který srdečně děkuji.Myslím si,že kdyby bylo více takových vřelých lidí,nejen v cestovních kancelářích,tak vše by bylo příjemnější.Teď se už jen těším na rodinnou dovolenou od Vaší cestovní kanceláře o které Vás určitě budu informovat.A  také vím,že když budu plánovat další dovolenou,tak vím,že půjdu za Vámi.